2012/09/26

Ada ketika bila aku sorang-sorang. Otak aku ligat fikirkan apa yang patut aku lupakan. Nama, nombor, huruf, perkataan, tempat. Semua itu aku rasa sangatlah sial. Dalam hati ni kata; Ehh, apa sial aku fikirkan ni? Yang kau fikirkan tu semuanya bullshit beb.
Kadang tu, aku terfikir semula apa yang aku kata; aku dah tak nak terjatuh, aku tak kan terjatuh, dengan mana-mana perempuan. Biar apa yang dah jadi, adalah terakhir buat ketika ini. Dan akhir, 'PAPP!' Dah jatuh dah Jad? HAHA! Terus aku ketawakan diri.
Ada yang faham aku, kata; Kau kena teruskan jad. Sampai bila kau nak stay macam ni beb? Sebab tu sampai sekarang kau tak boleh lupakan kisah silam. Jangan takut Jad. Tak payah kau nak fikirkan yang dia akan datang balik dekat kau. Semua tu takkan berlaku. Aku cakap sebab aku pernah lalu. Dan aku berterima kasih pada insan yang aku panggil Boo. Lu, kawan pemberi semangat yang terbaik beb gua pernah ada selain yang kau tahu.
Tak lupa jugak, Falah. Member sekatil, sekongsi masalah semalam tak tertidur. HAHA!
Dan gua berterima kasih jugak dekat lu, Minah Jiwang gua, Hana. Yang terkadang keras kepala gedik ngada merajuk berbagai apa lagi aku nak kata ya? Heee:D

26 September, 09:17.

No comments:

Post a Comment