2011/10/10

112

maaf ! perkataan yang mampu aku katakan . aku kalah ! aku tak sekuat yang kau sangka . aku tak mampu bertahan di dalam 'Medan Penantian' ini .
112 hari . itu saja yang termampu . aku bazirkan air mata jantan ku untuk kau . cukup perit ! cukup kecewa ! penuh dengan derita ! mungkin ini yang kau inginkan bukan ? aku terima . aku terima demi membuktikan cinta aku kepada kau .
demi kehendak kau . demi kebahagian kau . aku akan cuba melupakan kau . tapi tak bermakna aku membencikan kau .
memori kita ? maaf ! sukar untuk aku padamkan .

maaf ! aku cuma mengikut kehendak hati kau . aku sedar , aku cuma mengganggu kebahagian kau . terima kasih kerana pernah mencintai aku . terima kasih kerana pernah mengajar aku erti kesabaran . 
wangian cinta safirah yang pernah kau berikan dahulu , akan aku sebatikan dalam ingatan .

No comments:

Post a Comment